AVORTUL UCIDE

Acasă » SUPRAVIETUITORI AVORTULI » Cristiano Ronaldo: un supravietuitor al avortului

Cristiano Ronaldo: un supravietuitor al avortului

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 1,626 de urmăritori

Pagini

Suprav avort 419px-Cristiano_Ronaldo,_2011Exista celebritati care recunosc personal sau au familie care recunosc ca la un moment pe parcursul  p rimelor luni de viata intra-uterina au fost in pericol de a fi avortati. Mama celebrului fotbalist Cristiano Ronaldo, jucator la Real Madrid, descrie acest episod legat de cel de-al patrulea copil, Am preluat un pasaj de la „Adevarul”:  „Femeia a precizat că a fost la un pas să facă avort la vremea aceea. „Am vrut să avortez. A fost o sarcină neaşteptată şi am vrut să abandonez. Aveam 30 de ani şi 3 copii. Medicul nu a fost însă de acord, refuzând intervenţia chirurgicală. Atunci am încercat să scap de sarcină acasă. Cunoşteam o reţetă. Trebuia să beau bere neagră şi să alerg până scap de sarcină. Am renunţat la idee şi aşa a apărut Cristiano. Peste ani, i-am povestit ce am vrut să fac. A râs şi mi-a spus: ”

‘Vezi, mamă, ai vrut să mă avortezi, acum sunt singurul care aduce bani în casă’, a precizat mama lui Ronaldo, conform prosport.ro.”

Citeste mai mult: adev.ro/n8yjtw

„Binecuvantarea unei sarcini nedorite acceptate” putea fi un alt titlu descriind fericirea acestei familii.

Completare:

Cititnd relatarea de pe un site italian pro-life rezulta ca refuzul medicului de a face o interventie „chirurgicala” a fost de fapt refuzul de  a avorta copilul:

http://www.marciaperlavita.it/articoli/cristiano-ronaldo-scampato-allaborto-grazie-allobiezione-di-coscienza/

In prima instanta obiectiunea de constiinta a medicului a salvat copilul, care apoi a supravietuit si mijlocului „babesc” de avort ( bere calda, fiarta?) recomandat de  o vecina.


Lasă un răspuns

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 1,626 de urmăritori

