AVORTUL UCIDE

Prima pagină » CULTURA MORTII » SUPRAVIETUITORI

SUPRAVIETUITORI

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 1,626 de urmăritori

Pagini

baby astronomer

baby astronomer

Toti cei care ne-am nascut in ultimii 55 de ani suntem SUPRAVIETUITORI!

Mi-aduc aminte ca mama mea, Dumnezeu sa o odihneasca in pace, incerca sa imi explice pe la 11-12 ani ce insemna avortul ei cel mai recent. Era o zi de vara, nu se simtea prea bine si a intrbat-o care era cauza.Cred ca avea si o zi libera. Ce-mi mai aduc aminte este ca am intrebat-o daca stia  daca era o fata sau un baiat, acel posibil frate sau sora. Mi-a raspuns ca in asemenea momente nu mai intrebi si oricum e greu de spus. Discutia se purta in acel timp dinainte de Decembrie 1989 despre care tot aud si citesc cum erau interzise avorturile.

Daca ar fi fost cu adevarat interzise acum aveam cel putin inca un frate sau o sora!

Astazi copiii de aceeasi varsta au o mult mai acuta perceptie a ceea ce este un avort si a faptului ca sunt supravietuitori, desi pentru acest al doilea fapt nu au un nume. O marturie frumoasa sub titlul „Cu tineretea mea apar viata!”

Curajul de a scrie aceste randuri mi-a fost inspirat de termenii de cautare aparuti astazi pe unul dintre blogurile pe care le intretin:

„cum pot provoca moartea fatului in uter?”

Ma rog si sper ca aceasta intrebare sa se fi transformat in „Cum imi pot pastra copilul in uter?”

Puteti auzi inima copilasului de 8 sapatamani batand aici.

English: Echographies from diferent fetus. 12 ...

English: Echographies from diferent fetus. 12 weeks. Español: Ecografías de distintos fetos de 12 semanas.


Lasă un răspuns

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 1,626 de urmăritori

