AVORTUL UCIDE

Prima pagină » CULTURA MORTII » A RENUNTA LA PLACERILE TINERETII

A RENUNTA LA PLACERILE TINERETII

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 1,626 de urmăritori

Pagini

Marturiile pe internet sunt anonime, multe sunt, cred, sincere, doar au si valoare de psiho-terapie. Probabil ca mai inlocuiesc discutiile phiho-terapeutice de prin calatorii, stat la rand sau coada, cu necunoscuti. Un timp am locuit in strainatate, cu bariere de limba, fara prieteni, telefonul costa mult, FB nu exista si alternativa era sa merg la psiholog. Ceea ce nu am facut si a fost greu. Cum spuneam internetul ajuta la marturisiri si analize. Inclusiv despre avort si maternitate, eventual paternitate.

Copy si paste fara modificari, eventual de paginatie. Doua cazuri de mentalitate a doua femei care au supravietuit, una deorece mama a renuntat la „placerile tineretii”, cealalta pentru ca tatal a insistat.

Supravietuitoarea 1:

dar in situatia in care eram aproape sigura ca sunt insarcinata,desi a fost o alarama falsa,primul lucru la care m-am gandit a fost avortul….

am 20 de ani,vreau sa imi iau casa…ca e apartament cu o camera,ca e cu doua,ca e cu trei nu conteaza….

nu astept de la parinti nici casa si nici ajutor pt a creste un copil acum…vreau sa il nasc cand o sa am cu ce sa il intretin…nu sa-l las cu mama acasa si eu sa plec in club…sau sa stau eu cu el in casa in timp ce prietenii ma invita in oras….

mama a facut un copil la 20 de ani si a cam renuntat la placerile tineretii...nu ii pare rau….dar amintiri care ar fi trebuit sa fie specifice acelor ani nu exista….

sunt sigura ca 90% din femeile care sunt contra avortului ar face unul daca ar ramane insarcinate la 20-21 de ani….

Supravietuitoare 2

da, intr-adevar. eu exist datorita tatalui meu.🙂 mama judecase ca in conditiile in care erau ei atunci, era necesar un avort. pe ascuns bineinteles.
, si ea sa ia o decizie poate vrei sa zici…. ca apare replica „Dar stii eu il port si deci eu decid, tu nu te chinui”
si inca ceva tot fumeia este cea care decide, un barbat nici nu prea poate influenta macar, asta daca femeia este prinsa prea tare de anumite conceptii …😡
sigur nu as pastra un copil dintr-un viol sau ceva de genul….oricat de mult m-ar durea cred ca aici as avorta….ar trebui sa invatam sa nu mai privim avortul ca pe ceva pozitiv sau negativ….nu ar trebui sa militam nici pt el,nici impotriva lui…
mi se pare o chestie destul de nasoala,stiind ca doar parintii sunt implicati in asta nu si societatea…pur si simplu decizia ar trebui sa fie a ambilor parinti…mama cat si tata(daca isi asuma responsabilitatea bineinteles)
Ce mi se pare mie foarte trist este ca nu isi dau seama ca ar trebui sa fie fericite ca parintii au primit darul vietii lor si sa urmeze exemplul parintilor care le-au dat sansa sa traiasca. E atat de multa confuzie asupra dreptului la viata al copilasului nenascut, asupra demnitatii umane in definitiv.
Nu credeti ca a fi s-a redus la a avea? A avea: casa, masina, cariera, placeri ale tineretii? Dar nu si la a avea constiinta? Si ca BUNUL DUMNEZEU nici nu mai este pomenit macar in trecere?
Ne-au coplesit totusi materialismul si secularismul? Ce se mai intelege astazi prin „conditii”? Fac si eu putina antropologie de amator. Exista studii serioase pe aceasta tema in Romania? M-ar bucura sa imi sugerati cateva.
Maternitate

Maternitate (Photo credit: wendlisoara)

 



Lasă un răspuns

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 1,626 de urmăritori

