AVORTUL UCIDE

Acasă » CULTURA MORTII » ARGUMENTUL ECONOMIC IN BALANTA VIETII SI A MORTII

ARGUMENTUL ECONOMIC IN BALANTA VIETII SI A MORTII

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 1,626 de urmăritori

Pagini

Zilele trecute un barbat, sofer de taxi, m-a ajutat sa inteleg cum in Romania multi  am alunecat de la a conjuga constatnt „a fi” la „a avea””

inca raman la concluzia ca totusi sa faci un avort e pacat…dar e pacat in acelasi timp sa il faci si sa nu ai cu ce sa il cresti... dar in cazul in care parintii stau impreuna sau au cat de cat posibilitati ar fi bine sa il pastreze…
nu sunt pro si nici contra avortului…depinde de situatie……

Parerea mea, ca om , nu ca barbat, e ca e mai pacat sa chinui un copil si sa n-ai cu ce sa-l intretii, decat sa distrugi cateva celule nedezvoltate (embrion).

Am vazut atatia copii tristi, iar un copil de cativa anisori n-ar trebui sa fie trist. E gresit!
Barbatul betivan cu viata ratata, ea fara scoala si minte… fac sex ca iepurii, au cate 5-6 copii, dar bani pentru educatie, mancare, jucarii, haine.. n-au. Iar poate, si repet: poate! unul din aia 6 copii va ajunge sa aiba o viata decenta, desi fara educatie e cam greu. Viata le e curmata din start, dar nu la modul embrionar, ci la un mod mult mai crud. Esti in viata, dar nu traiesti.

retrag absolut orice cuvant am spus despre cresterea unui copil,si despre avortul in situatia in care ti se pare ca nu ai bani sa-l cresti,,,,viata mi-a dat inca o lectie,copiii sunt cel mai minunat lucru de pe pamant,nu-mi doresc unul acum insa daca as ramane insarcinata nu m-as mai gandi o secunda la avort,unui copil nu-i trebuie mercedes,acolo unde traiesc eu poate trai la fel de bine si el,are nevoie doar de afectiune si sprijin,imi pare rau pt felul in care gandeam,egoist…..
Doar parintiii si cei ce traiesc cu copii pot intelege….abia astept sa vina vremea in care sa am,nu unul ci doi bebei,fac viata minunata si pot schimba lumea….
Poti iubi un viitor copil, si pentru a nu-i nenoroci copilaria sa alegi avortul.
Sau desigur ii poti spune cat de mult il iubesti in timp ce il trimiti cu tenisii rupti la scoala, sau fara caiete si pixuri.
Sper sa nu fiu pusa intr-o asemenea situatie dar decat sa-l abandonez sau sa-l cresc in lipsuri mai bine fac un avort.
CONCLUZIA MEA:
Doamne, ajuta-ne sa conjugam mai des verbul a fi!


Lasă un răspuns

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 1,626 de urmăritori

