AVORTUL UCIDE

Acasă » CULTURA MORTII » Cuvinte care ucid: sindromul Down

Cuvinte care ucid: sindromul Down

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 1,626 de urmăritori

Pagini

The Down Syndrome Association of Central Flori...

Justificari:

-„… mi-am trimis copilul in Rai si nu l-am lasat in iadul care il pastea aici”;

(Am ajuns sa jucam rolul Lui Dumnezeu?)

-„m-am interesat ce înseamnă un copil cu sindromul Down, am auzit cazuri şi cazuri de copii, alţii care mor devreme, alţii care o duc până la 50 de ani”;

(Interesant ar fi fost sa cunoastem sursele acestor informatii.)

– „Un copil bolnav are nevoie de îngrijire, e dependent de părinţii lui toată viaţa, e dat la o parte de societate, e stigmatizat, nu se poate bucura de viaţă. Ce viitor poate avea un astfel de copil?”

(Oare  au fost intrebati si parinti ai unor copiii cu sindrom Down care au fost adusi pe lume si sunt fericiti? Si chiar asa de negativa este perceptia despre societatea noastra? Am ajuns atat de nemilosi incat am creat un „iad” din comunitatile noastre?)

Desi sindromul Down nu justifica in Romania „avortul terapeutic” copiii sunt  avortati in cazul acestui diagnostic pre-natal.

Adica se aplica criteriile eugenismului.

Numai unul din 10 copiii cu sindrom Down au o sansa sa se nasca: un adevarat holocaust, un holocaust modern.

Va rugam sa semnati petitia pentru oprirea eugenismului care NU ESTE UN DREPT!

 

 


Lasă un răspuns

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 1,626 de urmăritori

