AVORTUL UCIDE

Acasă » AVORT: CONSECINTE PSIHOLOGICE » ANATOMIA AVORTULUI

ANATOMIA AVORTULUI

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 1,626 de urmăritori

Pagini

Lisa Harris, fosta avortionist si profesoara la Universitatea din Michigan, relateaza experienta cu care a inceput procesul ei de constientizare a faptului ca avorta copilasi. Lisa Harris avorta un copilas la 18 saptamani de sarcina, ea insasi fiind gravida in a 18-a saptamana:

„Chiar de la prima  miscare cu forcepsul am prins o extremitate si am inceput sa trag in jos. Am putut vedea un mic picior agatat  de dintii forcepsului meu.  Cu o miscare scurta am zmuls piciorul. Exact in acelasi moment am simtit un sut – un fel de ‘bum, bum’, in propriul uter.  A fost una dintre primele dati cand am simtit miscarile fatului. Iata un picior era prins de forceps in timp ce simteam ‘bum, bum’ in propriul abdomen. Dintr-o data lacrimi mi-au tasnit din ochi – fara mine, adica fara partea constienta a creierului meu,  fara sa imi dau seama de ceea ce de fapt se intampla. Am simtit ca si cum raspunsul venea in totalitate din corpul meu, sarind complet peste procesul meu obisnuit de cunoastere. Se pare ca un mesaj a trecut de la mana si uterul meu direct la glandele mele lacrimale. A fost un sentiment coplesitor – un raspuns visceral brutal – in inima si nefiltrat de pregatirea mea profesionala sau de optiunea mea politica feminista pentru avort. A fost unul  dintre cele mai crude momente din viata mea. Continuarea avorturilor din al doilea trimestru de sarcina nu a devenit mai usoara dupa nastere; in fapt, uitandu-ma la micutele parti anatomice ale copilului meu nascut a facut si mai trista manevrarea partilor fetale dezmembrate.”


Lasă un răspuns

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 1,626 de urmăritori

